Translate

dimecres, 11 de desembre del 2013

Madagascar 2010: el meu diari de viatge

Al 2010 vaig tenir la sort de poder passejar per l'illa vermella amb el Seb i la seva família durant un mes. Va ser un viatge que no oblidaré mai. Madagascar és una illa gegantina amb una història sorprenent. 

Si et vols apropar a la història malgaix i a la seva cultura i costums, aquí deixo el tastet de la meva experiència. 



Madagascar és un lloc fascinant: no hi ha grans animals com lleons o elefants, però n'hi ha d'altres que no existeixen enlloc més del món: com els lèmurs i centenars d'altres bitxets com l'escarbat jirafa o el camaleó fulla, que podreu conèixer a través del viatge que us proposo. 

Parlo una mica de tot: primer, situar l'illa geogràficament, parlar de la seva història, bandera i costums: dels orígens i del destí de la seva població. També degustar plats i tradicions; una mica de flora, una mica de fauna...

Vaig tenir la sort que el tiet del Seb és guia turístic i vaig intentar retenir tot el que em deia...Com tinc mala memòria, vaig preferir posar-ho per escrit...

Espero que el disfruteu tant com jo...Va ser tota una experiència...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada